Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

status ... expectations


"She'll only break your heart, it's a fact. And even though I warn you, even though I guarantee you that the girl will only hurt you terribly, you'll still pursue her. Ain't love grand?"
M.M.H


Μπορώ να σε κόψω
απ'όποιο σημείο
του σώματός μου
μού πεις
για να σε κάνω
να υπάρχεις
X.Ξ


Κι έπειτα θα κατέβω να σου στείλω ένα χαμόγελο που στο χω στερήσει τόσο καιρό, γιατί νόμιζα πως επειδή είσαι ο τόπος της καρδιάς μου, εσύ δεν θα το χρειαζόσουν.
O.I.K


... “And again: No more gods! no more gods! Man is King, Man is God! - But the great Faith is Love!"--Arthur Rimbaud
M.D

ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΠΩΣ Μ'ΑΓΑΠΑΣ....Μ'ΑΛΗΘΕΙΑ ''ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ''...ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ.....ΕΜΑΘΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ?...
{Ε.Κ.}

...............Ο ΦΟΒΟΣ
...........ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ
.................... ...ΑΠΛΑ ...ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟΝ...>>>>>>.
N.M

Μαθαίνω να αναπνέω γεμάτα τον αέρα που επιλέγω,μέχρι να έρθει η μέρα που θα εκπνέυσω χωρίς να έιναι επιλογή μου..
Γνωρίζοντας όμως πως τις αναπνοές μου τις κέρδισα και δεν μου χαρίστηκαν...
Ν.Κούλη

,,, επιτέλους πάτησε Enter πριν ο Χρόνος πατήσει Escape ,,
A.D

θέλω να είμαι μια απ΄τις αιτίες του πανέμορφου σου χαμόγελου ...μοναχά αυτό
A.T





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου