Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

πρωινό άστρο


δεν έχω παντρευτεί, δεν έχω παιδιά.
όταν με ρωτούν το γιατί απαντώ με τον γνωστό εξυπνακίστικο μου τρόπο
-είμαι μικρός ακόμα.
η αλήθεια την οποία εξομολογούμαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους είναι ότι είμαι εγωιστής. δεν ήθελα να στερήσω χρόνο και απόλαυση απο τη ζωή μου για κάποιον μικρό άνθρωπο που θα ήταν εξαρτημένος απο μένα. είναι ίσως μια κυνική άποψη αλλά συνάμα ειλικρινής.
η φίλη μου η Φωτεινή μου χάρισε πριν απο χρόνια την ποιητική συλλογή του Γιάννη Ρίτσου Πρωινό Άστρο την οποία ο ποιητής είχε γράψει για την κόρη του. 
είναι κάποιες-ελάχιστες στιγμές που θα ήθελα να είχα μια κορούλα. να της διαβάζω αυτούς τους στίχους και να αποκοιμιέται ...

όταν κοιμάσαι
φοβάμαι, κοριτσάκι 
μη σε τραβήξει ο ύπνος σου μακριά μας
φοβάμαι τη χαρά μας

η Παναγιά των πιο μικρών ψαριών 
μ΄ένα φαρδύ φουστάνι θάλασσα
φέγγει την κάμαρα σου 
περνάει αθόρυβα μπρος στο κρεββάτι σου
συγυρίζει στη γωνία σου τα παιχνίδια σου

αθώα χρυσά ψαράκια 
κουτά ψαράκια
χαζεύουν μπρος στην κουνουπιέρα σου
κ΄ύστερα μεθυσμένα, μεθυσμένα
γράφουνε κύκλους κυνηγώντας την ουρά τους.

 Γιώργος Τρίκερι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου