Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

... εκ των ιδίων τα αλλότρια


-τον μισώ, είναι τόσο φορτικός, καταπιεστικός. μου σπάει τα νεύρα με την επιμονή του να γίνεται πάντα το δικό του.
της εξήγησα:
 οτι το μίσος είναι συναισθημα εξίσου δυνατο με την αγάπη. δεν μπορείς να μισήσεις κάποιον για τον οποίον αδιαφορείς. συλλυπητήρια.


-διακατέχομαι απο αισθήματα έντονου φόβου ότι θα τον χάσω. είναι τόσο γλυκός μαζί μου και εγώ τόσο σκύλα μαζί του.
της εξήγησα οτι:
 του φέρεσαι σαν σκύλα γιατί σε αφήνει. μην αποφεύγεις την φύση σου και σ΄όποιον αρέσεις.


-η ανακάλυψη του κορμιού της αντι να σβήνει μεγαλώνει την ερωτική μου δίψα.
του εξήγησα οτι:
πρέπει να σοβαρευτείς επιτέλους. λίγος ρεαλισμός δεν βλάπτει.


-μόλις χώρισα. τις περισσότερες ώρες είμαι μια χαρά αλλά έχω κάτι αναλαμπές που δεν αντέχω την απουσία του.
της εξήγησα οτι:
χρειάζεσαι ξανθιές ανταύγειες που τονίζουν την αυτοπεποίθηση και να αφεθείς στην χαρά της ματαιόδοξης πολυτέλειας.



πόσο χαζοί είναι οι άνθρωποι. όλη τη μέρα πρέπει να τους εξηγώ τα αυτονόητα.
οι σχέσεις γίνονται σχέσεις εξάρτησεις γιατί εμείς τις αφήνουμε.
η αγάπη εμπεριέχει τον έρωτα και τούμπαλιν. είναι ένα καζάνι που μόνοι μας κάνουμε τη βουτιά για να βράσουμε στο ζουμί μας.
παίζουμε το ρόλο που επιλέγουμε να παίξουμε.
η ζωή, ο χρόνος είναι ανίκανοι να πάθουν υστερία. μόνο εμείς έχουμε αυτό το ταλέντο.
όλα τα άλλά περιέχονται στην Α επιστολή του αποστόλου Παύλου προς Κορινθίους.
That΄s all folks !!!


Ωχ σε λίγο σχολάω.
εμένα ποιός θα με σώσει;


Ashley Flowers

1 σχόλιο: