Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Jazzmine says.........No Doubt


Κλείνω το τηλέφωνο και σκέφτομαι.

Γιατί θες να μπεις σε μια φόρμα? Γιατί θέλεις να βάλεις κι εμένα σ' αυτή?

Κοίτα τον εαυτό σου. Ένας άνθρωπος σ' ένα λαβύρινθο από είδωλα.
Τα φοράς κατάσαρκα, ποιος είσαι έχεις ξεχάσει.

Που είναι το βουνό σου?

Σου χαρίζω την ελευθερία απλόχερα και δεν τη θέλεις.

Δεν ξέρεις πως να την πάρεις?
Δεν την αναγνωρίζεις?
Δεν έχεις τι να την κάνεις?

Θα σου το δείξω εγώ.

Εδώ δεν υπάρχουν σωστά η λάθη, είσαι στην κορφή σου κι ατενίζεις τον κόσμο.
Το ψυχρό αεράκι σε διαπερνάει, σου θυμίζει ότι είσαι ζωντανός.

Ζωντανός. Εσύ. Εσύ και μόνο.

Καμιά υποχρέωση, κανένα άγχος, μη βιαστείς, θα προλάβεις.
Είμαι εδώ, πολύ κοντά στην καρδιά σου, δίπλα στα όνειρα σου, με αγάπη, πάντα με αγάπη.
Μη φοβάσαι, μη θυμώνεις, μην αμφιβάλλεις.

Κάνε ότι νιώθεις, πήγαινε όσο μακρύτερα μπορείς,
πες ότι θες, πες το όπως ξέρεις.
Φύγε, έλα, ξαναφύγε.


Είσαι ελεύθερος, είσαι ένας θεός κι εγώ το ίδιο.

Αυτός είναι ο τρόπος μου για να σ' αγαπώ και πίστεψε με όταν στο λέω ακουμπώντας το χέρι μου πάνω στην καρδιά σου,
ότι κανείς δεν σ' έχει αγαπήσει περισσότερο
και ποτέ δεν θα ξαναγαπηθείς έτσι.


Another world is possible.



Jazzmine with love





2 σχόλια:

  1. Another world exists already, all we need to do is catch the train that goes there.

    missing Elsa and her different style !

    mr. Innocent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Many trains, all the time,
    u just need to be on the right station.

    ΑπάντησηΔιαγραφή