Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Cine Festiv-el. Part One

Παρασκευή 10:24 π.μ. Αλίαρτος
Μην το πεις πουθενά. Ξεκίνησα για Κιλκίς πριν μια ώρα. Είμαι στο τρένο. Ειδα χιόνι, τρεις κατσίκες, ένα ρυάκι, μοβ λουλουδάκια, ένα τρακτέρ (so far so good). Κρυφακούω τις συζητήσεις των φοιτητών. Εμπλουτίζω το λεξιλόγιο. "καθυστεροσύνες" είναι οι βλακείες. Άμα λες πολλές προβιβάζεσαι σε "αρχικαθυστέρα". Εύκολο.
10:58 Πεντάλεπτη στάση στη Λειβαδειά. Οι εθισμένοι βγαίνουμε για τσιγάρο και οι ρομαντικοί για χιονοπόλεμο. Μετα την Τιθορέα ρίχνω υπνάκο να αναπληρώσω αυτόν που στερήθηκα κάνοντας chat με Ιω (αριστουργηματικό ΧΑμογελο) και την μεταμεσονύχτια τηλέ συνεδρία με την (σοφή και έξοχη) Jazzmine. Βρήκε αναπάντητες απο C.Μ.
Άρχισαν οι προβληματισμοί.Κλείνεις τα αυτιά σε κραυγή αγωνίας;
Η ατμόσφαιρα στο βαγόνι μοσχοβολάει βότκα και κανέλλα. Αν προσπαθείς να ακολουθήσεις σενάριο στη ζωή βγαίνει-όλο-συνέχεια-λάθος. Ευτύχως το έμαθα νωρίς αυτό το lesson basic life 001 και αυτοσχεδιάουαου!
Δεν εχω να καταγγείλω κάτι. Είμαι εδώ να υμνώ και να απολαμβάνω τις ομόρφιές όσο μικροσσκοπικές και αν είναι.
Επίσης έχω το σπάνιο χάρισμα όταν δεν εχω τι να πω, σιωπώ. Γειά χαράδρα!

Γιώργος Τρίκερι.

1 σχόλιο:

  1. Δεν μας είπες τελικά, βρήκες αυτό που έψαχνες?μα τι στον κόρακα έχει εκεί πάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή