Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Υποκλοπή τηλεφωνικής συνομιλίας


00:33

Αυτή: min koimitheis..

Aυτός: εσυ?

Αυτή: doulevw mister B.!!

Αυτός: καλά, το έχεις ανοιχτό στο ιατρείο??!!!!!!!!

Αυτή: nai

Αυτός: απίστευτο!!!!!!

Αυτή: pou na fantastw oti tha mpaines simera! loipon efyga

Αυτός: που πας?

Aυτή: glyko fili
home
se 10

Aυτος: oκ

................................................

Μετά από 8 λεπτά


Αυτός: ποτό έβαλες?

Aυτή: που να προλάβω?

Αυτός: μπορείς να βάλεις

Αυτή: αχ έπρεπε να με δεις να φεύγω απ τη δουλειά

Αυτός: ?

Αυτή: κάτι τέτοια στιγμιότυπα χάνονται.

Aυτός: για πες

Aυτή: τι να πω
γελάω
έφυγα πετώντας
πέρασα το δρόμο με κόκκινο

Aυτός: κανόνισε.

Aυτή: σταμάτησα ένα ταξί από απέναντι
ο ταξιτζής γελούσε
μου λέει καλά άδεια είναι όλα θα ρχοταν κι άλλο
του λέω ΔΕΝ ΈΧΩ ΧΡΟΝΟ!
χαχαχα
ήταν πολύ ωραία
γι αυτό γίνονται όλα
γι αυτό το συναίσθημα

Aυτός: εσύ είσαι πολύ ωραία

Aυτή: εσύ είσαι όμορφος
και ξύπνιος (@ last!!)

Αυτός: αυτή η ματιά σου..
όλα τα λεφτά

Αυτή: χτες την πρόσεξες?

Αυτός: χτες την αισθάνθηκα τόσο επιθετική

Aυτή: επιθετική..
μπορεί.

Αυτός: σαν να ήθελες να με φας!

Αυτή: καμία σχέση
ήθελα πολύ να σε φιλήσω
πολύ
πολύ

Αυτός: το ίδιο λέμε

Αυτή: i know

Αυτός: κι εγώ.
μεγάλη στέρηση
μεγάλη στέρηση
μεγάλη στέρηση
ακόμα και μετά από τόσες μέρες, 100 νομίζω, έχω τη γεύση του φιλιού σου

Αυτή: 200

Αυτός: βλέπεις?

Αυτή: τα πάντα πολύ καθαρά
μερικές φορές
τις άλλες...
Σου άρεσε το γράμμα που σου έστειλα?

Αυτός: στο είπα. πολύ καλό

Αυτή: πολύ καλό.
πολύ φτωχός χαρακτηρισμός.

Αυτός: τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν αυτό που ένοιωσα διαβάζοντας το

Αυτή: πολύ καλύτερα..

Αυτός: με βαθμολογείς?

Αυτή: δώσε κάτι στο κορίτσι που έτρεχε μες τη νύχτα να διαβάσει 2 κουβέντες σου...

Αυτός: θέλω τόσο να σε αγγίξω.
να ακούσω το χτύπο της καρδιάς σου..

Αυτή: απορώ ειλικρινά πως δεν ακούγεται ως εκεί.

Αυτός: να αγκαλιάσω κάθε σκέψη σου
θέλω, θέλω, θέλω ...
είναι εκπληκτικό το πως αλλάζει η διάθεση μου όταν σε βλέπω!!!
Και να μην μπορώ να σου μιλήσω...
Και εσύ να φεύγεις κάθε φορά που προσπαθώ!!!

Αυτή: εσένα προσέχω χαζούλι
να μη προδωθώ και σε προδώσω

Αυτός: αν μας έβλεπε κανείς χτες στο αεροδρόμιο, θα καταλάβαινε

Αυτή: το Σύμπαν θα το καταλάβαινε
οι πάντες

Αυτός: που είσαι τώρα?
στο δωμάτιο σου?

Αυτή: στον καναπέ με το laptop αγκαλιά

Αυτός: είναι φαρδύς ο καναπές?

Αυτή: δεν χωράς
είσαι τεράστιος

Αυτός: μμμ...
και το πάτωμα καλό είναι

01:20

Αυτή: πότε θα με πάρεις αγκαλιά
πολλή ώρα
σε ονειρεύομαι να το κάνεις

Αυτός: το κάνω κάθε βράδυ
πριν πέσεις για ύπνο
την ώρα που κοιμάσαι
την ώρα που ξυπνάς
την ώρα που σε πιάνουν οι φόβοι σου
την ώρα που με χρειάζεσαι
αλλά και πάλι δεν φτάνει, σωστά?
σωστά?

Αυτή: λάθος
αν μου λες αλήθεια, μου φτάνει

Αυτός: εαν μου πεις ότι φτάνει, δεν χρειάζεσαι την παρουσία μου!

Αυτή: ότι σου φτάνει εσένα μου φτάνει
αυτός είναι ο τρόπος μου να είμαι ερωτευμένη μαζί σου.

Αυτός: μπα, φύγαμε από το τσιμπημένη?

Αυτή: ναι.

Αυτός: είναι τόσο όμορφο αυτό που γράφεις
μα πόσο θα ήθελα να μου το λες και να με κοιτάς στα μάτια

Αυτή: δεν ξέρω αν μπορώ

Αυτός: ΜΠΟΡΕΙΣ!
Ε?
Δεν μπορείς?????
μου γεννάς απίστευτα συναισθήματα και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό!

Αυτή: Ψυχή μου χαρούμενη, εσύ

Αυτός: ψυχή βαθιά ναι..

Αυτή: Γελαστό και όμορφο και δυνατό που ήσουν χτες
Έχεις ένα περπάτημα!

Αυτός: ?

Αυτή: Φοβερό!
ΦΟΒΕΡΟ!
Άλογο!

Αυτός: στην παρέλαση ήμουν ο καλύτερος

Αυτή: χαχαχαχαχχαχα

Αυτός: τι να λέμε τώρα!
παραστάτης!

Αυτή: Λοιπόν να πω κάτι ημιασχετο αλλά φυσικά σχετικό
όταν δεν μπορείς να είσαι με κάποιον
αλλά θες
καλή ώρα
παρατηρείς απίστευτες λεπτομέρειες γι αυτόν/ην
γιατί δεν περνάς γρήγορα απ τη μια φάση στην άλλη
μπορείς να τον κοιτάξεις
πολλές φορές και να έχεις μόνο αυτό,
τα μάτια για να σου πουν
η τη φωνή
η τα γράμματα όπως τώρα
και το λέμε εφηβικό
σήμερα
αλλά κάποτε ήταν για κάποιους το "όλο"
κι είναι τόσο μαγικό
και αθώο
και τόσο επικίνδυνο.
γιατί
σκλαβώνεται η καρδιά ύπουλα
και αργά
όπως είναι φτιαγμένη να σκλαβώνεται
και ναι είμαι ρομαντική

Αυτός: και αυτό ακριβώς είναι που μου αρέσει περισσότερο σε σένα
όλα έχουν γίνει τόσο γρήγορα, κουραστικά, επιπόλαια, χυδαία
τα πράγματα στις μέρες μας εννοώ
η κάθε λέξη και κίνηση χάνει την αξία της
και είναι τόσο μα τόσο κρίμα
γιατί αυτό είναι η χαρά της ζωής

Αυτή: ..και η δύναμη που χρειαζόμαστε

Αυτός: η στιγμή που περνά και χάνεται
σκέφτομαι τώρα το τραγούδι
και ανατριχιάζω
και σε θέλω
δική μου
ψυχή και σώμα
να βυθιστώ στο άπειρο των ματιών σου

Αυτή: Καταλαβαίνω ότι λίγα θα σου πει τώρα αυτό
αλλά όταν σε κοιτάζω
ξέρω
ότι λίγοι ίσως με είχαν τόσο δική τους όσο εσύ, απόψε, τώρα.

Αυτός: κάνεις λάθος
μου λέει πολλά

Αυτός: θες να περάσω να σε πάρω το πρωί?

Αυτή: να με πας που?

Αυτός: όπου μου πεις!

Αυτή: δηλαδή αν σου πω να γυρίσεις και να γίνεις γονδολιέρης στη Βενετία από αύριο?

Αυτός: είπαμε με αρέσει η θάλασσα, αλλά όχι κι έτσι

Αυτή: Βοσκός στην Πορτογαλία, στις οροσειρές της Σιέρα ντ' Εστρέλα?

Αυτός: καλύτερο!

Αυτή: εντάξει
τότε κέρδισες

Αυτός: ραντεβού στην Πορτογαλία?

Αυτή: μπορείς να πάρεις το πρώτο αεροπλάνο και να έρθεις αύριο
θα σε περίμενα!
Το ξέρεις ότι αν μου λεγες, θα σε περίμενα

Αυτός: 7.15

Αυτή: οκ

Αυτός: το ξερα

Αυτή: μα προλαβαίνω να πάω στην Πορτογαλία???

Αυτός: μαζί μου ναι!

Αυτή: μα στις 7.15??

Αυτός: καλά 7.53
να χουζουρέψεις

Αυτή: θα θελα να ερχόσουν,
να πηγαίναμε με ζεστό καφέ στη θάλασσα
θα χουζούρευα στην αγκαλιά σου

Αυτός: δηλ. να σε ξυπνήσω?

Αυτή: ποιος είπε ότι θα κοιμηθώ?
Θα με προσέξεις?

Αυτός: δεν το κάνω?
φιλί?
αγκαλιά?
χαδάκια?

Αυτή: πολλά, πολλές, πολλά.

Αυτός: πρέπει να κλείσω.

Αυτή: την αγάπη μου
να ξεκουραστείς.

Αυτός: να μου γράψεις.
και να ξεκουραστείς!!!!!Έλεγχος  ορθογραφίας

Αυτή: πάψε
δεν τα προλαβαίνω όλα σε μια νύχτα!
φιλί κι αγάπη

Αυτός: ότι προλάβεις!!!
Αύριο.

Αυτή: Αύριο





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου