Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

My b.f Mitsos (all about miracles)


Εγώ με τον Μήτσο, γιατί πήγαινα σινεμά;
Αυτό το ερώτημα με ταλανίζει μέρες τώρα, βλέποντας καθετί το τρυφερό, αμυντικό και κοριτσίστικο να ρημάζει πάνω μου. Πάνε εκατοντάδες χρόνια από τότε που δεν ερωτεύτηκα ποτέ και ο ίδιος ακριβώς χρόνος ισχύει από τότε που απομυθοποίησα κάθε γλυκανάλατη ερωτική συναναστροφή και βλέψη. Ίσως να είναι, αυτό που λένε ο χαρακτήρας μου ή προσωπικότητά μου, ίσως έτσι να μεγάλωσα τρελό αγοροκόριτσο ανάμεσα στους αγριεμένους φίλους μου, ίσως πάλι έτσι να με βολεύει. Βέβαια, για να έχει κάποιος μια σχετικά γεωμετρική άποψη του τι λέω θα πρέπει πρώτα να ξέρει ή να έχει την ατυχία να ξέρει τον Μήτσο Λ.
Λοιπόν, Μήτσος σημαίνει ποτό, μπουκάλι, πιάτο, τσάμπα, τράκα και διπλό κρεβάτι μόνος του. Μήτσος σημαίνει ατέλειωτες συνουσιάσεις, σκουπίδια και καπότες κάτω απ’ τον καναπέ. Μήτσος σημαίνει γυναίκες απορημένες χωρίς βρακί, χωρίς σουτιέν, και μικρές ερωτήσεις του τύπου: Να φύγω; Δηλαδή να φύγω τώρα; Θα με πάρεις τηλέφωνο; Με εκμεταλλεύτηκες; Καλά, πόσο μαλάκας μπορείς να είσαι; Μήτσος σημαίνει τρεις η ώρα τα ξημερώματα να χτυπάει το τηλέφωνο και να σου λέει: τηγάνισε μου δύο αυγά έρχομαι. Μήτσος σημαίνει να ανοίγει η πόρτα του σπιτιού σου, του δικού σου σπιτιού, και να μπουκάρει μέσα, να ξαπλώνει στον καναπέ σου, στον δικό σου καναπέ, και να σου λέει θέλω ησυχία απόλυτη α-πο-λυ-τη μην αρχίσω τις Παναγίες. Μήτσος σημαίνει να έχεις λεφτά να σου τα τρώει, αυτοκίνητο να στο τρακάρει, ρούχα να τα κάνει δώρο σε γκόμενες. Μήτσος σημαίνει εκμετάλλευση που είναι η μάνα του κέρδους, του καθαρού κέρδους. Μήτσος σημαίνει μια πόρτα ανοιχτεί να μπαινοβγαίνει στη ζωή σου ένας τρομοκράτης, ένα σπασμένο παράθυρο να σου γαμάει τα βράδια ο αέρας ότι σχεδίασες. Μήτσος σημαίνει να έχεις παιδί, να μην έχεις τίποτα και να βουτάς σε ένα ασύλληπτο υπερ-ρεαλισμό που σαρκάζει τα πάντα και μαχαιρώνει το στομάχι σου καθώς η ωμή πραγματικότητα χύνει τα υγρά της στα μπούτια σου.
Εγώ με τον Μήτσο, γιατί πήγαινα σινεμά;
Ίσως γιατί είμαστε φίλοι πλέον είκοσι τρία ολόκληρα χρόνια. Ίσως γιατί δεν έχει βαρεθεί ακόμα να διερωτάται πότε θα πηδηχτούμε τα δύο μας, να παίρνει πάντα την ίδια απάντηση «ότι δεν είσαι ο τύπος μου» και να απαντάει απαράλλαχτα «τι να κάνω για να γίνω ο τύπος σου. Λέγε». Ίσως γιατί ο Μήτσος είναι δίπλα μου, κάθε φορά που τα παραμύθια με κάνουν σκόνη και φυσάει δυνατά ξεδιαλύνοντας κάθε απορία. Όλα γαμήσι και λεφτά είναι Αυγή μου. Όλα γαμήσι και λεφτά και μιας που λέμε για γαμήσια και λεφτά ποτέ θα σε πληρώσω να πηδηχτούμε τα δυό μας;
Εγώ με τον Μήτσο, γιατί πήγαινα σινεμά;
Ίσως γιατί του πλήρωνα το εισιτήριο και την μπουκάλα το ουίσκι οπότε ήταν πρόθυμος μαζί μου και στο τέλος του κόσμου να έρθει. Ίσως γιατί ποτέ δεν μιλάω πολύ και αυτό για το Μήτσο αποτελεί νόμο. Όπως και να έχει …
Γιατί όταν όλα τα κορίτσια έκλαιγαν με τον Τιτανικό εγώ είχα ένα Μήτσο δίπλα μου να λέει: πω τρόμπα, έχει το καράβι ακόμα ρεύμα; Ρε, σας κοροϊδεύουν. Γιατί όταν όλα τα κορίτσια κρύβονταν σε αγκαλιές με τον Εξορκιστή εγώ είχα ένα Μήτσο δίπλα μου να λέει: καλά, αν ήμουν Σατανάς θα έμπαινε σε μια μουνάρα και όχι σε αυτό το μυξιάρικο. Σας κοροϊδεύουν ρεεε.
Με ετούτα κι εκείνα αστείοι μου φαίνονται πλέον οι άνθρωποι και αυτά τα σούρτα φέρτα με το Μήτσο στο σινεμά είναι η αιτία για το κορίτσι που πιο πολύ αγόρι δεν μπορεί να είναι, δηλαδή εγώ. 

Αυγή Βυθούλκα, 6/2/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου