Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

DISORDER (Joy Division)

Κυριακή.Απόγευμα.Μυρίζει βροχή.....μάλλον επειδή βρέχει. Ακούω Joy Division……το Unknown Pleasures. Προσπαθώ να αποφασίσω αν θα πρέπει να τους τοποθετήσω στην δισκοθήκη μου ανάμεσα στους Cure και τους Smiths ή απλά πρίν τους New Order. Σημάντικό πρόβλημα. 
Ο καφές μου έχει τελειώσει.......έχει δύσει ο ήλιος οπότε μπορώ να πιώ ένα ποτήρι ουίσκυ.
Στο πάτωμα πεταμένες εφημερίδες........στην οθόνη του υπολογιστή μπλογκς και άλλες πηγές ενημέρωσης με βομβαρδίζουν με πληροφορίες που έχω την εντύπωση οτι δεν μπορώ να επεξεργαστώ άλλο πια.
Όλα έχουν μετατραπεί σε πληροφορία........σε δυαδικό σύστημα....
0 ή 1....θέση ή μη θέση......ρεύμα ή όχι ρεύμα......τίποτε άλλο......nada που λένε και στο χωριό μου στην Ισπανία.
Υπομένω παθητικά ένα Γολγοθά γλυκόπικρο.
Συλλέκτης γεύσεων και διακορευτής τους.....ψύγματα αισθημάτων κυκλοφορούν τριγύρω μου
.....αλλά μόλις με ακουμπήσουν ...χάνονται.....υγροποιούνται και γίνονται λιπαροί λεκέδες.....
Είμαι ένα άδειο δοχείο.

Θέλω να γίνω Μουσουλμάνος καμικάζι και να ανατινάξω όλους τους αλλόθρησκους.
Αλλά μου αρέσει το αλκοόλ και οι τυχαίες σεξουαλικές συνευρέσεις....με όμορφες γυναίκες.
Επίσης μου αρέσει και το χοιρινό κρέας.
Δεν είμαι διατεθειμμένος να ζήσω όλη μου την ζωή μαρτυρικά μακριά απο τις επιθυμίες μου 
και να ανταμοιφθώ μεταθάνατον.....

Θέλω να γίνω Αμερικάνος κομάντο και να κατακτήσω το τελευταίο κωλοχώρι που έχει πετρέλαιο......
να γίνω πλούσιος......να γίνω Πρόεδρος.
Αλλά δεν είμαι σίγουρος οτι θέλω να παω στην κόλαση όταν σβήσει η ύπαρξη μου......μεταθάνατον.....


Θέλω να γίνω ζητιάνος αλλά δυσκολεύομαι να αποχωριστώ την ζεστασιά του σπιτιού μου.


Θέλω να γίνω το άρωμα σου ......να ένωθω λίγο με το δέρμα σου.......


να προφυλάξω την ‘υπαρξη σου απο όλη αυτή την δυσωδία και την διάβρωση που βιώνεις καθημερινά.
Αλλά δεν ξέρω αν θέλω να διαρκέσω τόσο λίγο.


Θέλω να ξεκινήσω μια επανάσταση αλλά δεν ξέρω για ποιόν λόγο.


Θέλω να γίνω ηγέτης αλλά δεν ξερω ποιούς θα καθοδηγήσω.


Κάθε βράδυ στα όνειρα μου ο Άρχοντας του πάγου μάχεται τον Άρχοντα της φωτιάς.
Κάθε πρωί που ξυπνάω βρίσκω κάτι παγωμένο ή κατι καμμένο.Νοιώθω την απόκοσμη φρεσκάδα του κρύου.Νοιώθω την βρώμικη θανατερή μυρωδιά του καμμένου.
Μόνο αυτά.


Ανάβω ένα τσιγάρο ......μια γερή ρουφηξιά ουίσκυ και βάζω τον δίσκο των Joy Division πριν τους New Order.Αυτό υπαγορεύει η εξέλιξη.
Βρέχει ακόμα.




“I’ve got the spirit, lose the feeling, take the shock away”


Ian Curtis (1956-1980)


Commandante Horhito

1 σχόλιο:

  1. Ακούγοντας την μουσικη τους εκανε την εφηβεια μου λιγοτερο εφιαλτικη, γιατι ηξερα οτι υπηρχε καποιος που τη βιωνε μαζι μου. Ian, I miss you (we were emos before emos were even born). Commandante, I respect you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή