Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ο άνθρωπος αν θέλει ξ-αναρχί-ΖΕΙ. υπότιτλος: Format,Ρε !

Συνάντησα μια μαϊμού σήμερα το πρωί.
Με κορόιδευε που παίρνω τον εαυτό μου τόσο στα σοβαρά, που χρειάζομαι αφεντικά πάνω απ΄το κεφάλι μου να μου λένε τι να κάνω, πολιτικούς να αποφασίζουν για μενα.
Που θεωρώ το αυτοκίνητο μου, το σπίτι μου, τη καραμπίνα του παππού, την σύζυγο μου ιδιοκτησίες μου.
Που δεν ξέρω να θαυμάζω τα λουλούδια και να απολαμβάνω τα κύματα που χορεύουν.
Που δεν αντιλαμβάνομαι ότι ο Θρύλος δεν είναι η ομάδα μου αλλά μια Α. Ε.
Που είμαι φανατικός υποστηρικτής της Δημοκρατίας, αρκεί να μην πλησιάζει στο σπίτι μου ή στη δουλειά μου.
Που θεωρώ όλες τις γυναίκες σκύλες εκτός από την κορούλα μου και την σκυλίτσα μου που κάνουν τρελές χάρες σπανίως που με βλέπουν.
Που ζω με την ψευδαίσθηση ότι είμαι πιο σοφός από τα παιδιά, τα χρυσόψαρα, τα χταπόδια.
Συνάντησα μια μαϊμού σήμερα το πρωί στον καθρέφτη.
Ξεκαρδιστήκαμε στο τέλος κι οι δυό και τώρα νιώθω καλύτερα.
Γιώργος Τρίκερι.
                                                Σχέδιο Τσούτσικας Άρης.





http://taricomic.blogspot.com/

5 σχόλια:

  1. Αφιερωμένο στους ευγενικούς ανθρώπους της κόκκινης γραμμής του Μετρό που χαμογελούν φιλικά, χωρίς λόγο σε άσχημες μαϊμούδες σαν του ελόγου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. bravo,,xilia bravo,,axize i prosmoni! -t.ari-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu kalo kai to sxedio episeis!!!
    sufnwnw se ola!
    alla afhste ton THRYLO hsuxo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=zo3MGbNE1WA&feature=player_embedded

    Tonight you will be mine
    Tonight the monkey dies..

    Monkey - Low

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eimai emvrazmo psyxis k dn skeftome akrivos etsi giati tin thelo gamo tin poutana m... alla ta grapta s exoun akrivei prosdiorismo tis torinis pragmatikotitas p mas perivalei..5:00 pige ..pao n peso bas k ksexasto ...eyxaristo file..

    ΑπάντησηΔιαγραφή