Τετάρτη 13 Απριλίου 2011


Προσπαθώ να ανασυγκροτήσω τον εγκέφαλο μου, μπας και αξιωθώ να γράψω ένα κείμενο της προκοπής.
Αλλά αδυνατώ.
Τα μέρη του μυαλού μου διασκορπισμένα.
Ένα στο χτες, ένα στο αύριο, ένα σε κείνον.
Έχω επισκεφτεί πολλούς κόσμους. Και έχω φροντίσει να αφήσω ένα κομμάτι μου στον καθένα,
έτσι ώστε όταν επιστρέφω, έστω και για λίγο,
να αισθάνομαι οτι κάποτε αυτόν τον κόσμο τον ένιωσα δικό μου, ακόμη κι αν δεν ήταν.
Όχι βέβαια δεν αναλώνομαι.. φροντίζω μετά απο κάθε εμπειρία να δημιουργώ καινούρια κομμάτια του εαυτού μου, ακόμη
καλύτερα απο πριν.


Αυτή τη στιγμή δεν θέλω να συγκεντρώσω όλα τα μέρη του μυαλού μου. Όχι δεν θέλω. Δεν μ'αρέσει η σημερινή μέρα.
Είναι μίζερη.. κι εγώ δεν είμαι πια μίζερη. Προτιμώ να τα αφήσω ελεύθερα να μου φέρουν πίσω ότι αυτά κρίνουν όμορφο.
Ίσως αύριο να είναι πιο ωραία μέρα. Τώρα που το σκέφτομαι, όχι σίγουρα θα είναι πιο ωραία.
Αλλά και να μην είναι, εγώ θα φροντίσω να την κάνω. Κι ας αργήσει το λεωφορείο...


missA insanE

2 σχόλια:

  1. αννα τσαμ αναστο (17 κ κατι μηνων)15 Απριλίου 2011 στις 1:10 π.μ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΡΩΩΩ Ν ΓΡαΦΩΩΩ ....ου ν μ χαθεις γλεντζε με συγκινησες με αγαπη η γυναικα σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eeeela twra afto einai h e3airesh, ths e3aireshs, w e3airesh! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή