Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Γράψε μου μια λέξη, περιμένω στην ουρά. Καλό Σαββατοκύριακο; Στείλε οδηγίες χρήσης.
Σήκωσε με ψηλά να δω τον κόσμο από το παραθύρι σου. Ένα κομμάτι τιραμισού λιώνει στην τσάντα μου. Είσαι τόσο γλυκός (όταν θέλεις) που δεν το έχω αγγίξει.
Δεν ήρθα για ανάληψη.
Δεν καταλαβαίνεις;
Εγώ λιγότερο.
Μόλις ακούσεις την φωνή της ευτυχίας γιατί τρέχεις;
Κάποτε γέμιζες το chat με καρδούλες και χαμόγελα. Σου είπα "πάμε να δούμε τα ψαράκια" και ήρθες. Κάτσαμε στο παγκάκι για να καπνίσεις. Τα γόνατα μας ακούμπησαν ... ο καπνός σου μοσχοβολούσε αμαρτία. Τα μαλλιά μου το ίδιο.
Σηκωθήκαμε και στο παγκάκι αφήσαμε ένα κενό. Δεν τα πειράζω τα κενά.
Στο κενό κολυμπούν τα ψάρια.
Στο κενό χορεύει η μελαγχολία με το αύριο.
Στο κενό κοιμούνται οι γάτες.
Στο κενό χωράει η μουσική.
Στο κενό που άφησες ... ζω.

Sue Q.

Y.Γ. τα ημερήσια όρια ευτυχίας μπορούν να τροποποιηθούν κατόπιν αιτήματος σας. Η διαδικασία είναι απλή και απολύτως ασφαλής.




Εδώ αφήνω ένα κενό, ξέχασες να μου μάθεις να ζωγραφίζω καρδούλες ...








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου