Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Dream on: ας μην ξημερώσει, ας μην εξημερωθώ.

κατ-έχω χρόνο.
δεν έχω μυαλό, δεν έχω αναστολές, δεν έχω εμπόδια βάλει στις επιθυμίες μου.
δεν ξέρω να ντρέπομαι.

δεν τοποθέτησα τα όνειρα μου σε σαρκοφάγους να γίνουν μούμιες, να τα βρουν οι αρχαιολόγοι του μέλλοντος να χαρούν.

Μέσα τους ζω. Είναι η  ιερή γη που περπατώ.
τρέχω ξυπόλητος στις παραλίες τους μέχρι που σε συναντώ και γινόμαστε ένας τρελός παθιασμένος χορός. Είσαι η μουσική που βγαίνει απο τα χείλη σου όταν με φιλάς. Είσαι ο ήλιος που ανατέλλει απο τα μάτια σου όταν με κοιτάς.
Είσαι μια θάλασσα ζεστή, πιότερο ζεστή κι απο την φωτιά.
Βαφτίζομαι μέσα σου και αναδύομαι αγνός, φωτισμένος, λυτρωμένος.

Τι θαυμαστός αυτός ο σιωπηλός, μακρυνός κόσμος των ονείρων. Οικός της απόλυτης ελευθερίας περιστοιχισμένος απο τον κήπο του πάθους. Κήπος γεμάτος καρπούς μαγικούς, τους γευόμαστε και οι αισθήσεις γίνονται μεμιάς πιο ζωντανές, πιο έντονες. Τα μάτια σου μου γελούν, το κορμί σου προσκαλεί τα ντροπαλά μου χέρια να αγγίξουν το πιο φωτεινό και βαθυ σου κομμάτι. τα χείλη μου ξεδιψούν με τις σταγόνες ηδονής που στάζουν απο τα δικά σου. Η επάφη μας μετουσιώνει σε χρώματα, ήχους, αερικά, άνθη, ανασες, αστέρια ...

Το χάραμα μας συναντά όταν ξυπνά και περπατά ανάλαφρα μην ταράξει τη γαλήνη μας.

Έτσι απολαμβανω τις μικρές γλυκές στιγμές μας, ανεκπληρωτέ μου Έρωτα, συντροφιά του ύπνου μου.
Αφήνω την λογική στους έξυπνούς, την ηθική στους φρόνιμους που καταλαβαίνουν περισσότερα, που κάνουν σοφές, χρήσιμές σκέψεις ... αλλά κάνουν ανήσυχο ύπνο.

Γιώργος Τρίκερι.


Υ.Γ σ΄ευχαριστώ, ω Μούσα


http://www.youtube.com/watch?v=o2xMV5DWwSg&feature=related

3 σχόλια:

  1. Έιναι ευλογία για μας τους κοινούς θνητούς ένας Τρίκερι μαγεμένος.. Οι ευωδιές του κήπου σας, μας ζάλισαν και μας ξυπνούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοκκινίζω ... το θεωρω υπερβολικό ... αλλά πόσο μ αρέσει.
    comιn΄ from u it means soooooooo much. u know u r my Hero !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ypervoliko.,,oso o llios pou mas xtupa sta matia to proi,,ktitiko san to liontari pou thelei ola ta thulika kormia na exousiazei..
    -krasi to poiima sou,,krasi Trik!
    (t,ari_

    ΑπάντησηΔιαγραφή