Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

WOMAN SPEAKS HER MIND



Αν ψάξουμε από πού πηγάζει η Έλξη, θα βρεθούμε μπροστά στην Ανάγκη. Αυτόν εγώ τον χρειάζομαι για αυτό με ελκύει. Από εκεί ξεκινάνε όλα. Έτσι όπως είναι η ζωή μου σήμερα δεν χρειάζομαι άντρα. Έχω τις ίδιες ικανότητες μ΄ αυτούς κι αυτό με κάνει να μην νιώθω καμία έλξη. Δεν μου είναι πια απαραίτητος ο άντρας. Η Έλξη επομένως απελευθερώθηκε από την Ανάγκη. Απέκτησε δική της αξία και υπόσταση και τώρα αυτό που με ελκύει είναι το άτομο καθεαυτό.
Sue Q.
P.S. Πιστεύω στον έρωτα ακόμα. Ή έρωτας ή τίποτα.

Οι φωτογραφίες είναι από την σειρά fragile της Ιrini Μichopoulou
(www.irinimichopoulou.com)
facebook http://www.facebook.com/irinimichopoulouphotography

3 σχόλια:

  1. Ισως ακουστώ πεζός αλλά μου αρέσει η κοπέλα στις photo. Θυμίζει Νικόλ Κίντμαν στα νιάτα της. Οσο για αυτά που γράφει η Sue άβυσσος η ψυχή της γυναίκας. κορίτσια προσπαθούμε να σας καταλάβουμε αλλά δεν πιάνεστε απο πουθενά. Χάρης Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Ωραίο το post!
    ναι, ή έρωτας ή τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή