Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

απορία




Μια άλλη απορία που έχω είναι γιατί οι άνθρωποι δεν λένε ακριβώς αυτό που σκέφτονται... Ξέρω, νιώθω την φασαρία μέσα στο μυαλό σας τώρα, "μα τι λες;", 
"αν λέγαμε οτι σκεφτόμαστε θα γινόταν χαμος!", ναι ...ναι, αλλά για σκεφτείτε το έτσι... Όταν δεν μου αρέσει κάποιος είτε λόγω αντιλήψεων, είτε λόγω συμπεριφοράς, το λέω, το δείχνω, το καταστώ σαφές, όσο σαφές καταστώ και το γεγονός οτι μου αρέσει κάποιος πάρα πολυ, ή ότι έχω ερωτευτεί, ή ότι τέλος πάντων τρέφω συναισθήματα γλυκά...για κάποιον. Οι άνθρωποι θα διευκόλυναν πολύ τις σχέσεις τους αν λειτουργούσαν ειλικρινώς. Σε θέλω. Δεν σε θέλω. Θέλω να κοιμηθώ μαζί σου. Θέλω να ειμαι μαζί σου. Δεν θέλω να είμαι μαζί σου. Θέλω μόνο να σε γλεντήσω μια νύχτα. Δεν θέλω να σε ξαναδώ. Θέλω να με παρατήσεις ήσυχο. Μείνε!! Εξαφανίσου!! Σε λατρεύω!! Όχι, ευχαριστώ έχω φάει.... ξανά λεω εγώ τώρα.....


Anna Tsekoura

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου