Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

5:00 π.μ

Henri de Toulouse-Lautrec


τινάχτηκα στον ύπνο μου
κι άρχισα να σε ψάχνω
στα γυμνά καλώδια
στις ψηφιακές αναμνήσεις
στο κόκκινο κρεββάτι σου
δεν χωράς στις φτωχές μου διαστάσεις
οι βελόνες μου δεν τρύπησαν το κρανίο σου
τα λάθη μου δεν ήταν σημαίες
ήταν κλωτσιές που μου θρυμμάτισαν τα δόντια
με άφησαν αιμόφυρτο σε άδειες λεωφόρους
δεν ήσουν εκεί να με σηκώσεις
ίσως γιατί δεν είχες γεννηθεί 
ίσως δεν ξέρεις πως διασχίζεται ένας ωκεανός
τώρα
δεν μπορείς να μου γιατρέψεις τις πληγές
μπορείς να κάνεις τους εφιάλτες τραγούδια 
μπορείς να μ΄ αγαπάς χωρίς να με φοβάσαι.


Γιώργος Τρίκερι


1 σχόλιο:

  1. "μπορείς να μ΄ αγαπάς χωρίς να με φοβάσαι."

    Μία Αγάπη που πέφτει σαν μάννα εξ' Ουρανού
    σε δίχτυ ασφαλειας!!!

    και ν δεν υπαρχει Ρίσκο θανάτου
    πώς η λεωφόρος θ'απορροφήσει την αιμορραγία σου
    για να ενΣαρκωθεί το Ταξίδι κι η Διαδρομή
    στο Λαχάνιασμα του Δικού σου Ποιήματος?...


    ΟΛΑ γίνονται για ένα μυστικό Σκοπό
    που μεγαλειωδώς αποκαλύπτεται μία πνοή πριν το Θάνατο...

    μα...
    κάθε Θάνατος αξίζει την Αποκάλυψη που του αναλογεί!!!!


    Πόσο μάλλον Θάνατος-Ερωτας!...

    Φιλί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή