Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Καλημέρα,




δεν ζω στον 21ο αιωνα, δεν μου αρέσει. Απλώς δεν του το λέω για να μην τον πληγώσω. Ζω στο δικό μου κοσμο. Είναι ο κόσμος που ζουν μυθικά πλάσματα. Μάγισσες και Νεράιδες όμορφα ξωτικά, νάνοι, Βασιλιάδες και βασίλισσες, Ιππότες....υπάρχουν βέβαια και κακοί δράκοι. Αλλά στο δικό μου κόσμο μονό το καλό νικά! Δεν γνωριζόμαστε αλλά σε ξέρω. Και νιώθω πως η ψυχή σου είναι γεμάτη ψυχή με πολυ από όλα! Είμαι μάγισσα και δεν θέλω να με ρωτήσεις που το ξέρω. Όπως ξέρω πως έχεις και πολλά που σε πονάνε. Μη σε νοιάζει σε ποιον αιώνα με βρήκες, ταξιδεύω πολύ άλλωστε. Σίγουρα συναντηθήκαμε και την εποχή των Ιπποτών, και αυτό γιατι εσύ σιγουρα ήσουν Ιππότης και φίλος μου στο Βασίλειό μου. Και θα είσαι και στα επόμενα. Θα είσαι και στον 31ο αιώνα και θα είμαι και εγώ. Γιατί οι άνθρωποι με καθαρές ψυχές αλλάζουν σώματα μόνο. Η ψυχή αναγνωρίζει....Σε φιλώ και σε αγαπώ και εγώ.


Anna Tsekoura

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου