Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Johnny Depp

Το αγαπήμένο μου χρώμα είναι το σκοτάδι. Μου αρέσει που κοροιδεύει το φως της μέρας. Δεν κοιμάμαι τα βράδυα, ακούω το ζευγάρι στο διπλανό διαμέρισμα να τσακώνεται . Χτες αυτός έφυγε. Αυτή απο τότε κάθεται στο μπαλκόνι και καπνίζει, μέχρι το πρωί.
Ο καθένας απο εμάς βρίσκει τον παράδεισο που του αξίζει.
Φέτος αγόρασα ένα άσπρο μαγιό με μπλέ κεντήματα. μοιάζει με ροκφόρ- μέχρι να το βάλω.
Προτιμώ τα μικρά ανεξερεύνητα νησιά. χωρίς life- style.

just life.
Αυτά με τους απάτητους όρμους, με τις κρυμμένες παραλίες.
Πάντα μου άρεσε να κολυμπώ σε βαθιά νερ
ά.
Δεν δέχομαι την εξουσία της ρουτίνας.
Είμαι γυναίκα, damn it !
Υπακούω μόνο τις διαταγές των ουράνιων σωμάτων.
Στις καμπύλες της σελήνης, στο γέλιο των αστεριών, εκεί θα βρω τι κρύβω μέσα μου.
Εκεί θα με περιμένει ο Johnny Depp.


Σιγά μην περιμένω το
καλοκαίρι.


Sue Q

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου