Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Έρωτας στο διαδίκτυο


Ήταν τόσο ωραία χθες βράδυ! Πω πω, νιώθω πτώμα. Χθες έμεινα μέσα, ξενύχτησα όμως στο τσατ, μιλούσα με το Δημήτρη κι έκανα τσεκ ιν, πως είμαι στο Kiku και τρώω tempura με wasabi sauce, για να ξέρουν οι φίλοι μου πόσο ωραία περνάω. Και στο Δημήτρη πως είμαι στο Kiku είπα, με παρέα, ήταν πολύ βαρετά και προτιμούσα να μιλάω μαζί του, τι να του πω ψέμματα; Δε μπορώ! Ελπίζω μόνο το Kiku να είναι ανοιχτό, ουψ δεν το τσέκαρα αυτό!

Δεν εχω πει σε κανέναν, ότι μιλάω ένα μήνα μ’ έναν άγνωστο. Έλεος δηλαδή, θα με περάσουν για καμιά ξελιγωμένη, ποια; Εμένα, που εχω ένα σωρό παρέες με πλούσιους εργένηδες, που πηγαίνουμε τις εκδρομές μας, βγαίνουμε… Περνάμε σούπερ δε λέω, απλά δεν υπάρχει κάτι να με συναρπάζει…

Ο Δημήτρης είναι αρχιτέκτονας, μένει στη Βούλα κι έχει δικό του γραφείο. Είναι ψηλός, γυμνασμένος με γαλάζια μάτια και μαύρα μαλλιά. Είναι όμως άνθρωπος χαμηλών τόνων, δεν έχει φωτογραφίες που μοστράρει τους κοιλιακούς τους, σέλφι σε καθρέφτες και τέτοιες βλακείες. Έχει φωτογραφίες με τα υπέροχα μάτια του, από ταξίδια και κάποιες μυστήριες που φαίνονται μόνο τα παπούτσια του, τα χέρια του, αχ πολύ μου αρέσουν. Έχει κι εκεινος μεγάλες παρέες, αλλά έχει πολύ δουλειά λέει οπότε δε μπορεί να βγαίνει συχνά έξω για ποτό. Μεταξύ μας εγώ δεν είχα ποτέ μεγάλες παρέες, ούτε φίλους πλούσιους εργένηδες, λεπτομέρειες…

Ο Δημήτρης πηγαίνει θέατρο, παρακολουθεί σεμινάρια, εκθέσεις ζωγραφικής. Βέβαια την άλλη φορά που πήγαμε στην ίδια εκδήλωση κι έψαχνα σαν τρελή να τον βρω, ήρθε βιαστικά κι έφυγε, γιατί είχε πάλι πολύ δουλειά. Μια ευκαιρία είχα να τον δω, πάει κι αυτή! Δεν ξέρω αν θα εμφανιζόμουν βέβαια, ντρέπομαι, ίσως κρυβόμουν σε μια γωνίτσα, έτσι να τον δω λίγο!

Είναι ελεύθερος και θέλει να κάνει μια σοβαρή σχέση. Έχουμε μιλήσει και οι δυο πολύ για τα προσωπικά μας, τι θέλουμε από τη ζωή, πώς σκεφτόμαστε το μέλλον. Έχουμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα, μιλάμε πλέον καθημερινά, κάνουμε σεξ, πληκτρολογώντας… ο Θεός να το κάνει σεξ, αλλά τέλος πάντων. Οριακά είμαι να βάλω «σε σχέση».

Έβαζε «like» στις αναρτήσεις μου, ανταλλάζαμε καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα, εεε και μια μέρα μου έκανε αίτημα φιλίας. Είναι πολύ ευγενικός, γλυκός και σέξυ! Και τώρα που το σκεφτομαι, έχει αργήσει να μου στείλει καλημέρα. Δε μου αρέσει αυτό!

Θα στείλω εγώ. «Καλημέρα μωρό μου!». Έχουν περάσει 10 λεπτά και ακόμα να απαντήσει. Θα τρελαθώ, τι γίνεται; Χθες ήμασταν τόσο καλά, τι συνέβη; Έκανα κάτι κακό; Θα τον πάρω τηλέφωνο! Αχ δεν εχω τον αριθμό του. Δεν έχω τον αριθμό του; Μα καλά, ένα μήνα μιλάμε, κάνουμε σεξ, σχέδια για τις καλοκαιρινές διακοπές, μόνο ημερομηνίες γάμου δεν έχουμε κλείσει και δεν εχω τον αριθμό του; Έχει γούστο να είναι παντρεμένος ή κανένας τρελός, που μου λέει ψέματα. Δε θα το αντέξω…

Γκλιιινγκ, μήνυμα! «Καλημέρα μωρό μου», αχ απάντησε επιτέλους…

Ααααχ θέλει να βρεθούμε! Να φορέσω, λέει, εκείνο το στενό φορεματάκι που περιέγραφα χθες, να αφήσω τα ξανθά μου μαλλιά κάτω, γιατί του αρέσουν πολύ! Θέλει λέει να έρθει να με πάρει απ’ το σπίτι μου στη Γλυφάδα…

Όχι, όχι αγχώθηκα τώρα. Δε μπορώ, δεν είμαι εγώ για σχέση τελικά. Θα του πω, ότι χρειάζομαι λίγο χρόνο ακόμα, να κρατήσουμε το μυστήριο. Ναι, αυτο θα του πω. Είναι προτιμότερο απ’ το να του πω, ότι δεν είμαι 50 κιλά, ούτε ξανθιά, ούτε μένω στη Γλυφάδα. Κρίμα κι έκανα τόσα όνειρα γ’ αυτή τη σχέση…

Το παραπάνω κείμενο, όπως καταλαβαίνετε, αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας!

Οι διαδικτυακές σχέσεις είναι πια μέρος της ζωής μας, αρκεί να μη μένουμε μόνο εκεί. Η πραγματική γνωριμία γίνεται, όταν έχεις τον άλλο απέναντι σου, όταν βλέπεις πώς μιλάει, πώς φέρεται σε σένα και στους άλλους. Γι’ αυτό, όταν ξεκινάμε μια γνωριμία στα «social media» και αρχίζουμε να φλερτάρουμε και να ενδιαφερόμαστε για τον άλλο, καλό είναι να μην αφήνουμε να περνάει μεγάλο χρονικό διάστημα, φτιάχνοντας στο μυαλό μας μια εικόνα με κομμάτια από φωτογραφίες, φράσεις, τραγούδια κτλ. Ένα τέτοιου είδους προφίλ είναι συνήθως ένα πολύ μικρό κομμάτι από τη πραγματικότητα, καμιά φορά είναι κι ένα ολόκληρο ψέμα.

Παράδειγμα, η ταινία Catfish με θέμα την ιστορία του Nev Schulman, ο οποίος αναπτύσσει διαδικτυακά ένα ειδύλλιο με μια κοπέλα. Μηνύματα, καρδούλες, τηλέφωνα, δώρα από την οικογένειά της διαδέχονται το ένα το άλλο. Όταν αρχίζει να υποπτεύεται όμως, πως κάτι δεν πάει καλά αποφασίζει με την βοήθεια του αδερφού του κι ενός φίλου να ψάξει περισσότερο και να την συναντήσει. Η πραγματικότητα ήταν τουλάχιστον σοκαριστική. Το Catfish έγινε πετυχημένη σειρά στο MTV και βρίσκεται ήδη στον 4ο κύκλο της, με το πρωταγωνιστή σε ρόλο ντετέκτιβ να προσπαθεί να ανακαλύψει τις αλήθειες και τα ψέματα του online dating.

Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να φτιάξει μια άλλη ζωή, έναν άλλο χαρακτήρα και πάνω σε αυτό να δημιουργήσει μια σχέση με το ρίσκο της αποκάλυψης, πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω. Ωραίο το μυστήριο, αλλά μπορεί να κρύβει κινδύνους, καλό θα είναι να είμαστε λίγο προσεκτικοί..

Μαριλένα Χρόνη

αναδημοσίευση από: animartists.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου