Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

do you ....?


μου αρέσει που η Κεφαλλονιά είναι πιο κοντά από την Αμερική
μου αρέσει που η Ιθάκη είναι απέναντι από τη Κεφαλλονιά
μου αρέσει που ξημερώνει στον Μπράλο
σου έφτιαξα μια συλλογή τραγουδιών
πρώτο είναι το absolute beginners
πριν είκοσι χρόνια θα σου έγραφα κασέτα
αλλά ήσουν μικρή και κρυβόσουν.
κρυφό μου όνειρο να πρωταγωνιστήσω 
στο ριμέικ του "Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι"
ο Μπερτολούτσι δεν σηκώνει το τηλέφωνο
στα δεκαεφτά διάβαζα τη Λάμψη του Κινγκ
φοβόμουν να γυρίσω τις σελίδες
είδα τους Πινκ Φλόιντ σε συναυλία
είχαμε κατασκηνώσει δυο μερόνυχτα στη σειρά
για να αγοράσουμε εισιτήρια
δεν ξέρω από λογική
δεν ξέρω προς τα που πάνε οι σταλαγμίτες 
ακούω τα σήματα που έρχονται στο μυαλό μου
ή στη κοιλιά μου κάποιες φορές
στρίψε αριστερά
αγάπα με πάθος
γράφε
γράφε συνέχεια
ο πόνος είναι πληροφορία
ενίοτε και απόλαυση.
στα γενέθλια μου μεθάμε με μαργαρίτες
κάθε χρόνο
στα γενέθλιά σου τρώμε παγωτό
αμαρτωλή σοκολάτα με πραλίνα από πάνω
φέτος ξεκινήσαμε
μου αρέσει να σε κοιτάω να ντύνεσαι
πριν φύγεις.

Γιώργος Τρίκερι

Υ.Γ. ο καφές είναι πάντα τριμμένοι κόκκοι, να θυμάσαι η κούπα κάνει τη διαφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου