Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Liberta


Είμαι εδώ για να ξεπεράσεις τα όρια.  Μην ταλαντεύεσαι ανάμεσα. Ήρθα για να σου δείξω πως δεν υπάρχουν. Το ταξίδι δεν έχει νόημα όταν βλέπεις τον ορίζοντά του. Ταξιδεύεις για να χαθείς. Γι αυτό δεν έχω σκοπό να φύγω. Ούτε κι εσύ να νομίζεις πως κάτι μου χρωστάς που σ αγαπώ. Πιάσε ξανά το χέρι μου. Ζέστανέ μου με την ανάσα σου τον λαιμό. Είμαι εδώ. Είμαι εδώ γιατί δεν αντέχω να μην είμαι. Δεν σου κάνω χάρη με το να σ ερωτεύομαι. Μάλλον σε εμένα κάνω που με αφήνω να το ζήσω. Άνοιξε τις παλάμες σου. Θα αφήσω μέσα την ελευθερία. Ξετύλιξέ την από ό,τι την περιβάλλει κι άφησέ την να πετάξει. Κοίτα με τώρα στα μάτια. Πες μου αλήθεια, τι έχασες; Μήπως χάνοντας βρήκες; Γι αυτό σου λέω, αγάπη μου, δεν υπάρχουν όρια πια. Όχι μεταξύ μας. Όχι εδώ. Όχι πια. Απλά όχι. Και πιο απλά ακόμα... θυμάσαι τι σου είχα πει;

Δ.Π.Β


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου