Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

όνειρο 187



είδα στο όνειρο μου ότι είμασταν μέσα σ'ένα σπίτι με πέτρινους τοίχους. έμοιαζέ με σκωτζέζικο κάστρο.
παίζαμε μαρμελαδοπόλεμο.
πως παίζεται ο μαρμελαδοπόλεμος θα με ρωτήσεις.
ξεκινάς αλοίφωντας μαρμελάδα στο ψωμί, κάποια στιγμή πιάνω λίγη μαρμελάδα με το δάχτυλο και την απλώνω στη μύτη σου.
προσποιείσαι ότι θυμώνεις. γεμίζεις τη χούφτα σου με μαρμέλαδα και τη κολλάς στο κούτελο μου. καθώς στάζει στο πρόσωπο μου πιάνω ένα βαζάκι και το αδειάζω πάνω στα μαλλιά σου. το απλώνω καλά-καλά σαν να σου βάζω σαμπουάν. κατόπιν ταμπουρονώμαστε  πίσω από τους καναπέδες και εκσφενδονίζουμε  μαρμελαδόμπαλες ο ένας στον άλλο. στο όνειρο υπάρχουν ανεξάντλητες ποσότητες. 
κάποια στιμή κάνουμε ανακωχή, βγάζουμε τα ρούχα μας και τα βάζουμε να πλυθούν. φορούσες ένα υπέροχο πράσινο φόρεμα, εγώ τα συνηθισμένα μαύρο τζιν, μαύρο μπλουζάκι. τα εσώρουχα δεν τα θυμάμαι. μετά βγαίνεις στη βεράντα και τα απλώνεις.
σε μια γωνία του δωματίου υπάρχει ένα στερεοφωνικό και μια τεράστια συλλογή δίσκων βινυλίου.
αρχίζω να κατεβάζω δίσκους και να τους βάζω στο πικ-απ. ακούμε το "under the boardwalk" απο τους Drifters καθώς και μια υπέροχή διασκευή από την Rickie Lee jones. έξω αρχίζει να βρέχει. σε ένα ράφι βρίσκω όλα τα 45άρια των Cure. στο "The Forest" (από το Mixed Up όχι το αυθεντικό) αρχίζουμε και χορεύουμε. κάθε φορά που πηγαίνουμε στη βεράντα να δούμε αν στέγνωσαν τα ρούχα ξεκινάει μια καινούργια μπόρα.
ψάχνω και βρίσκω τους παλιούς δίσκους του Elvis σου βάζω να ακούσεις το Mystery Train. θέλεις να ακούσεις το  Jailhouse Rock. σου αφιερώνω το  Love me Tender και με λές τζίζι*
σε αρπάζω και σε τραβάω κοντά μου
-ντύσου και φύγε αν δεν σου αρέσει
αμέσως ακούμε τη νέα μπόρα να μας χτυπάει το τζάμι.
πέφτουμε στο καναπέ γελώντας.
η βροχή δεν σταμάτησε ποτέ, ούτε οι δίσκοι.
ήμουν τόσο ευτυχισμένος κι εσύ τόσο όμορφη με τα μαρμελαδωμένα σου μαλλιά.

*δίκιο έχεις. cheesiest song ever.

Γιώργος Τρίκερι charliemj94@gmail.com 

αφιερωμένο στην Μ, στον Κ και στα όνειρα τους

1 σχόλιο:

  1. παρέβην την υπόσχεσή μου και ξανάγραψα για σένα. έπρεπε να είχα υποσχεθεί ότι δεν θα σε ξαναονειρευτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή