Σάββατο 28 Απριλίου 2012

απόσπασμα απο την συνέντευξη του κ. Ανοιχτοχέρη Αγησίλαου στο περιοδικό Lox




Ε, ναι ,το παραδέχομαι ,είμαι ΤΣΙ..ΓΚΟΥΝΗΣ...δεν κατάλαβα δηλαδή...όχι θα ανέχομαι τους κουτοπόνηρους νεοέλληνες...δεν γουστάρω να μου τα παίρνουν τσάμπα, δεν γουστάρω τις υπερτιμολογησεις, τα "καπέλα", τα "τσιμπήματα" λίγο εδω και λίγο εκει για να βγει το...μεροκάματο..
Νεοέλληνες, το μόνο που τους νοιάζει είναι η "κονόμα" και πως θα "βγει "η μπεεε-μβε! Άσε βέβαια τις -υποτίθεται-νόμιμες αρπαχτές, (βλέπε) διόδια, ειδικούς φόρους κατανάλωσης, Φ.Π.Α, τέλη και διάφορες τέτοιες χρεώσεις μικρές η μεγάλες!
Να μην αμυνθώ; Όσο μπορώ προσπαθώ να αποφύγω την "αιματοχυσία" παιδί μου...που με περιμένει κάθε πρωί που βγαίνω απο το σπίτι μου! Σιγά μην δώσω σε οποιονδήποτε πειναλέο που έχει το χέρι απλωμένο...Αμ το άλλο; Οι λεωφορειατζήδες "κοπανάνε" αύξηση; Θα κυκλοφορούν άδειοι! Οι ταρίφες θέλουν Φ.Π.Α χωρίς να κόβουν αποδείξεις; Να σαπίσουν μαζί με τα σαραβαλάκια τους στην πιάτσα! Αμ οι έμποροι και οι δήθεν επιχειρηματίες που ζητάνε μάτσο τα ευρώ για την κάτα πάσα πιθανότητα κινέζικη πραμάτεια τους επειδή έχουν να πληρώσουν δάνειο, Τ.Ε.Β.Ε και ενοίκιο; 
Υπομονή; Δεν ξέρω αλλά αφού δεν μπορείς να το αποφύγεις απολαυσε το! Να πληρώνω μια ζωή....και μέσα μου να βράζω!"
- Πόσο χρονών είστε; Γύρω στα εξηντα....βελόνης!!!
- Και ζείτε μαζί με την αδελφή σας; 
- Ναι βεβαίως!
- Φαντάζομαι είναι μεγαλύτερη απο εσας.
- Ε, δεν είναι και σαν την Πελοπόννησο....!
- Θα ψηφίσετε στις εκλογές;
- Οι εκλογές είναι τσάμπα παιδί μου! Βέβαια τα αποτελέσματα τα πληρώνουμε με δόσεις!




Πόντικας. (το Π. "λείπει" για λόγους οικονομίας...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου