Σάββατο 7 Απριλίου 2012

πεταλούδα

Paradise in the box - Akiko Ijichi

Είσαι η πεταλούδα της νύχτας.
Η ησυχία της...
Τα ουρλιαχτά μου...
Η αταξία των συναισθημάτων.
Η άρνηση σου το δικό μου θέλω.
Είσαι η αποκάλυψη της σιωπής.
Ο χωροχρονικός αλαλαγμός της τεράστιας πορτοκαλί κάφτρας.
Το μόνιμο τσούξιμο της καρδιάς μου.
Η διαπλανητική ασφυκτική αίσθηση
όσων δεν κάνουμε, 
που μας προκαλούν.
Η μαυρίλα των ψυχών μας,
είναι το κατάλευκο χρώμα του μυαλού μας.
Πονεμένου παντα,
αραχνο-ύφαντη υφή πάνω στα βαριά όνειρα μας.
Έμεινα έξω μέχρι να κρυώσω.
Να πονέσει η ανάσα μου.
Έμεινα έξω απ' όλο αυτό.
Το δικό σου καταχωρημένο ποιοτικό κάτι.
Έμεινα έξω με τις σκέψεις μου για μαξιλάρι.
Με την ανάσα μου να με ζεσταίνει.
Με το τίποτα να κοιμάται πάνω στο πάντα.
"Αυξάνεσθε και υποφέρετε", είπε.
Διακόπηκα από ένα αόρατο διακόπτη.


Katerina Kozi

γνωρίστε την Katerina στο : http://frenitis2010.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου