Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

κλικ

Dennis Stock by Andreas Feininger


Σέβομαι πολύ τους φωτογράφους, γιατί είναι οι πιο θαρραλέοι από όλους τους καλλιτέχνες. Και είναι και η εγρήγορσή τους. Είναι ψαράδες των στιγμών. Στήνουν παραγάδια και δεν γνωρίζουν ποτέ το αποτέλεσμα. Χρειάζοναι τεντωμένες τις αισθήσεις. Οι μόνοι που δε χρειάζονται ναρκωτικά για να δημουργήσουν. Σκουίρτινγκ στα πρόσωπά μας ο κόσμος ο ίδιος όπως τον βλέπουν εκείνοι. Δεν σε περιορίζουν. Σου στρώνουν χαλιά στον τρόπο τους.

Έχω πάρει και εγώ μια φωτογραφική μηχανή. Την κουβαλάω μαζί μου, μα σπάνια τη βγάζω. Δεν έχω το τσαγανό που θέλει αυτή η τέχνη. Πιάνω τις στιγμές και τις φέρνω σπίτι και τις καταγράφω και λέω «α, έπρεπε να είχα τραβήξει και τη φωτογραφία εκείνη με τη σύμπτωση του έμβιου και άβιου κόσμου που μου’ φτιαξε αυτήν την εικόνα.»
Οι φωτογραφίες είναι χίλιες τέχνες μαζί. Παραμυθάδες και ζωγράφοι και μουσικοί και γλύπτες και ποιητές και ερωτευμένοι.


Βέρα J. Φραντζή

για να επισκεφτείς το blog της Βέρας πάτησε εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου