Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

rooms for rent

Jonė Reed

τα καλοκαίρια ντύνομαι φτηνό ξενοδοχείο
ζευγάρια έρχονται και ιδρώνουν στα σεντόνια μου
θα παντρευτούμε μόλις πουλήσω το χωράφι στο χωριό
είσαι το πουτανάκι μου
με τον άντρα μου δεν μπορώ να είμαι ο εαυτός μου όπως με σένα
(έκλεισα το θερμοσίφωνα πριν φύγω?)
μου αρέσει η Αθήνα τον Αύγουστο
ας μείνουμε για πάντα κλεισμένοι εδώ μέσα
λέξεις αγνώστων διαπερνούν τους τοίχους μου
με κάνουν και νιώθω
ανώριμος
σκοτεινός
ρομαντικός
σαν τραγούδι των Cure
εκείνος ο άγγελος που είχε πει
ότι θα ζωγραφίζαμε πεταλούδες να ρουφούν χυμούς
από παιώνιες και ορχιδέες
στους τοίχους της ρεσεψιόν
και μετά θα πηγαίναμε σινεμά 
δεν γύρισε ποτέ.
τι είναι αυτό που κάνεις τις σχέσεις
τόσο δύσκολες?

το φθινόπωρο βρίσκω ένα έρημο νησί
και κάνω διακοπές.

Γιώργος Τρίκερι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου