Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

happy end




εκείνες τις μαγικές τρυφερές στιγμές που μου φώναζες απο το απέναντι πεζοδρόμιο
-παράτα με, ανώμαλε.θα φωνάξω την αστυνομία.
ενώ κατα βάθος ήθελες να πεις
-πόσο σε αγαπάω, ούτε εγώ δεν ξέρω.
εγώ το καταλάβαινα κι έτρεχα ανάμεσα στα αυτοκίνητα να ρθω να σε αγκαλίασω. εσύ τότε μ΄ αυτό τον μοναδικό χαριτωμένο τρόπο έτρεχες όσο πιο γρήγορα μπορούσες στην είσοδο της πολυκατοικίας σου, κλείδωνες τη πόρτα και υποκρινόσουν ότι έπαιρνες την αστυνομία στο κινητό σου.
παιχνίδια ερωτευμένων μέσα στη νύχτα.
εκείνη τη φορά που έγραψα με ροζ σπρέι
I LOVE YOU
στον τοίχο απέναντι απο το σπίτι σου και κάποιος ηλίθιος έγραψε
"χέστηκα"
από κάτω και μαλιστα χρησιμοποίησε τον γραφικό σου χαρακτήρα για να σπείρει τη διχόνοια ανάμεσα μας επειδή ορισμένοι μίζεροι δεν αντέχουν να βλέπουν ζευγάρια να απολαμβάνουν τον έρωτα τους.
το ότι έβαλες δικηγόρο να μου κάνει μήνυση και να μου επιβάλλει το δικαστήριο ασφαλιστικά μέτρα να μην μπορώ να πλησιάσω εκατό μέτρα απο σένα ή το σπίτι σου κάποιος που δεν σε γνωρίζει θα το θεωρούσε ακραία συμπεριφορά.
μόνο εγώ  που σε καταλαβαίνω ξέρω ότι με αυτό τον τρόπο θέλεις να κρατήσεις ζωντανό και έντονο το πάθος της σχέσης μας.
για αυτό παραβίασα τη δικαστική εντολή και τώρα που με συνέλαβαν ξέρω ότι ανά πάσα στιγμή θα ρθεις να πληρώσεις την εγγύηση για να βγω.
ο μόνος λόγος που δεν το έχεις κι ας έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες, δεκαεννέα μέρες και πενήντα λεπτά είναι γιατί περιμένεις τη δικάσιμο.
θα εμφανιστείς ξαφνικά, θα πηδήξεις στο εδώλιο του κατηγορουμένου και θα δηλώσεις ενώπιον του δικαστού το πόσο μ΄αγαπάς.
εγώ σαν ένας ήρωας των ρομαντικών κομεντί που τόσο λατρεύεις θα πέσω στα γόνατα και θα σου κάνω πρόταση γάμου. ο δικαστής θα μας παντρέψει επιτόπου, θα φύγουμε αμέσως για μήνα του μέλιτος. θα πάμε κάπου εξωτικά όπως η Λούτσα ή τα Καμμένα Βούρλα.
θα κάνουμε έρωτα όλη μέρα ώσπου θα πεθαίνουμε της πείνας  και θα πηγαίνουμε να φάμε σουβλάκια, θα μαζέυονται γύρω μας γάτες και θα τους πετάμε κομματάκια κρέας.
μετά θα τρώμε λουκουμάδες και χαλβά, αυτόν απο τα Φάρσαλα όχι τον σιμιγδαλένιο που δεν μου αρέσει καθόλου.
Αin΄t love grand?


Γιώργος Τρίκερι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου