Τρίτη, 17 Μαΐου 2016

σχεδόν αυθεντικός διάλογος: σοβαροφάνεια ≠ σοβαρότης

Francesco Chiacchio

-να σου πω.
-να μου πεις.
-εσύ είσαι αυτός που γράφει τους αυθεντικούς διαλόγους στο φουμπού;
-σχεδόν αυθεντικούς.
-αυτούς, ναι. εσύ είσαι;
-ναι. γιατί;
-να σου πω έναν καλό να τον γράψεις;
-πες μου, αλλά γιατί δεν τον γράφεις εσύ;
-ε.. εγώ δεν γράφω τέτοια..
-τι τέτοια;
-ε, το δικό μου το προφίλ είναι πιο σοβαρό. γράφω πολιτικά, κοινωνικά.. τέτοια θέματα που με απασχολούν..
-οπότε είπες να το δώσεις σε μένα που είμαι καραγκιόζης, ε;
-όχι, με συγχωρείς.. δεν ήθελα να σε προσβάλλω. απλώς εμένα δεν μου αρέσει να ανεβάζω αστειάκια και άλλα τέτοια ανάλαφρα..
-φαντάσου να ήθελες να με προσβάλλεις, δηλαδή.
-καλά. άστο.. αν δεν θέλεις, δεν σου τον δίνω τον διάλογο μου.
-δεν πειράζει.. τον πήρα μόνος μου.

Γιάννης Αντάμης


κυκλοφορεί το δεύτερο ηλεκτρονικό βιβλίο του Γιάννη Αντάμη με τίτλο "20,ooo λεύγες  απ' ό,τι χάλασα". για να το διαβάσεις πάτησε εδώ