Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

έρωτας και απόγνωση στα χρόνια του fb


Αγαπητή Έφη, 
Πήρα το θάρρος να σου γράψω γιατί παρακολουθώντας σε καιρό, μπορώ να πω ότι έχεις απ΄ τα πιο ενδιαφέροντα προφίλ κι έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να χαζεύει με τις ώρες, τις φωτογραφίες σου. Πραγματικά, θαυμάζω την αισθητική σου κι εσένα την ίδια φυσικά. Εδώ και 2 μήνες έχω χωρίσει με έναν άνθρωπο που ήμουν και είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του. Παραμένουμε φίλοι στο facebook και παρά τις προσπάθειες μου να του κεντρίσω και πάλι το ενδιαφέρον, δεν γίνεται τίποτα. Ο μόνος τρόπος πιστεύω θα ήταν να με βοηθήσεις εσύ, ναι εσύ. Θα ήθελα να γίνω ηρωίδα σου, να σκεφτείς κάτι για μένα και να κάνουμε έτσι κάποιες λήψεις, ξέρω ότι θα με αναδείξεις, ξέρω ότι μπορείς να τον κάνω και πάλι να με προσέξει. Από πλευράς μου, μπορώ να σου δώσω ένα φωτιστικό από αυτά που φτιάχνω με βότσαλα ή μπορείς να μπεις και στην σελίδα που σου έστειλα και να διαλέξεις εσύ. Περιμένω, νέα σου, Λ…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου