Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Άντρες

 artwork by Z. Z. Wei

κάποιος, κάποτε έψαξε σε ποιο ξενοδοχείο, σε ποιο δωμάτιο έμεινε η πρώην του με τον άντρα της για μήνα του μέλιτος. το νοίκιασε και πέρασε τον δικό μήνα του μέλιτος με την δική του γυναίκα.

   κάποιος, κάποτε έμαθε ότι ο φίλος του και η γυναίκα ήταν εραστές. το έκαναν στο σπίτι του, στο κρεβάτι του όταν αυτός ήταν στη δουλειά. ποτέ δεν είπε τίποτα. ποτέ δεν έκανε τίποτα.

   κάποιος, κάποτε όταν η γυναίκα με την οποία ήταν καψούρης παντρεύτηκε κάποιον άλλο, πήγε και παντρεύτηκε κι αυτός μιαν άλλη. μετά από δύο χρόνια η γυναίκα με τη οποία ήταν καψούρης χώρισε. αυτός παρέμεινε παντρεμένος, έκανε παιδιά. ακόμα τα βράδια όταν οι υπόλοιποι κοιμούνται βγαίνει στη βεράντα και ανάβει τσιγάρο.

ερωτεύτηκα κι εγώ κάποτε.
τώρα δεν θέλω να την βλέπω μπροστά μου ούτε ζωγραφιστή.
δεν είμαι θυμωμένος.
δεν είμαι απογοητευμένος.
δεν γουστάρω να μου γκρεμίζουν τα είδωλα.
δεν γουστάρω να μου χαλάνε τα παραμύθια.
ίσως μετά από χρόνια όταν την πετύχω στη πλατεία να σπρώχνει ένα καροτσάκι με ένα νεογέννητο, να της πω ένα γεια, τι κάνεις, τι ωραίο μωρό, πόσο σου μοιάζει.
εκείνη την ώρα θα βγει ο άντρας της κρατώντας χωνάκια με πολύχρωμες μπάλες παγωτού ή κρέπες με λευκή σοκολάτα και τριμμένα αμύγδαλα ή σκουλαρίκια ή ότι είναι αυτό που φέρνει ένας άντρας σε μια γυναίκα που του χάρισε ένα μωρό και χρόνια αγάπης και αφοσίωσης.   

   κάποιος, κάποτε αγόρασε για την κοπέλα του ένα κίτρινο ποδήλατο. το πήρε μέσα σε ένα κουτί και διέσχισε τον ωκεανό. κάθισε και το συναρμολόγησε μπροστά από το σπίτι της και την περίμενε να γυρίσει από το πανεπιστήμιο. 

  κάποιος, κάποτε έγραψε ένα τραγούδι για μιας γυναίκας τα μάτια, τα γόνατα, τη μύτη και το ανέβασε στο youtube. το τραγούδι έγινε επιτυχία και αυτός πλούσιος. αγόρασε ένα τροχόσπιτο και τώρα διασχίζουν την Αμερική. προχθές μου έστειλε ένα email με μια φωτογραφία τους με φόντο το Γκραν Κάνυον και την είδηση ότι παντρεύτηκαν στο Λας Βέγκας.
   τώρα περνούν τον μήνα του μέλιτος σε ένα μικρό ξενοδοχείο στα σύνορα Νεβάδας με Αριζόνα, σε ένα δωμάτιο με μεξικάνικη διακόσμηση που κανένα άλλο ζευγάρι δεν πέρασε τον μήνα του μέλιτος εκεί μέσα.

ερωτεύτηκα κι εγώ κάποτε. ξέρω πως νιώθει. 

Γιώργος Τρίκερι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου