Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Κάθε Πέμπτη Κύριε Γκρίν



Να θυμάσαι κάθε άνθρωπος που συναντάς κάτι φοβάται, κάτι αγαπά, κάτι έχει χάσει. Χρειάζεται πολλές πρόβες για να είναι ο εαυτός του. Μπορεί ο κόσμος να ξεκίνησε με τον άνθρωπο, αλλά μάλλον θα τελειώσει χωρίς αυτόν.
Κάθε άνθρωπος είναι μια παραλλαγή του εαυτού του. Ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει η ίδια η ζωή είναι ένας ανελέητος καθρέφτης του τρόπου που εσύ αντιμετωπίζεις τη ζωή. Αν έχεις χάσει την ψυχή σου, τότε ίσως έχει μείνει λίγο ακόμα ψυχή για να χάσεις...και το ξέρεις...
Ο Χριστός πέθανε, ο Μωάμεθ πέθανε, ο Ναπολέων πέθανε και εγώ εδώ που τα λέμε τώρα τελευταία δεν αισθάνομαι και πολύ καλά! Αν μπορούσα να κάνω τα μικρά ψάρια να μιλήσουν!Πως γίνεται να είστε όλοι ΤΟΣΟ λίγοι,και εγώ να είμαι ΤΟΣΟΙ πολλοί...Αν διέθετα λίγη ταπεινοφροσύνη...
Όλα πωλούνται. Η Αγάπη, η τέχνη, ο πολιτισμός, ο πλανήτης, εσείς, ΕΓΩ..Δεν έμαθα και τίποτα. Έτσι δεν έχω να ξεχάσω και τίποτα. - Πόσες μεραρχίες έχει ο Πάπας; - Έκανα παρέα με πολιτικούς, διανοούμενους, πόρνες, ποιητές, δεν με ενδιέφεραν τα μυστικά τους, αλλά οι εξομολογήσεις τους. Άραγε που θα βρω περισσότερες απαντήσεις; Το αίμα θα αποκαλύψει!
Έχω κάνει τόσα λάθη Κύριε Γκρίν, δεν χρειάζεται να σας δώσω συμβουλές. Δεν θα σας εξαναγκάσω! Κάποτε είδα ένα περιστέρι να πέφτει από το κλαρί...Να είμαι τόσο δυνατός, αλλά
τόσο μόνος...Το Λίβερπουλ μπορεί να είναι πολύ μουντό και μοναχικό τα Σαββατόβραδα, και είναι ακόμη Πέμπτη πρωί κύριε Γκρίν...
Οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται! Πείνασα! Θα πρέπει να βρούμε με ποιον θα φάμε και θα πιούμε, πριν βρούμε τι θα φάμε και θα πιούμε. Λοιπόν δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε! Οι επισκέπτες πάντα σας δίνουν χαρά, έτσι δεν είναι Κύριε Γκρίν; Μερικοί όταν έρχονται, άλλοι όταν φεύγουν. Αν δεν μπορείς να πεις κάτι καλό για αυτούς, παρακαλώ, να το ακούσω!
Πολιτικός δεν είμαι, ηθοποιός δεν είμαι, αλλά αποσύρθηκα εγκαίρως από την δουλειά μου. Η εμμονή με τη συνέχεια και τη συνέπεια επιβραδύνει την πρόοδο. Η γυναίκα μου έγινε φεμινίστρια σαν εναλλακτική λύση ώστε να γίνει μαζοχίστρια.

Δεν διαλέγουμε τα πράγματα που μας συγκινούν. Είναι μύθος, οι πελάτες ποτέ δεν ξέρουν τι θέλουν. Όποια πλευρά και αν διαλέξεις, να ξέρεις ότι θα κατηγορηθείς. Καλό, γρήγορο ή φθηνό. Πάντα διάλεγε δύο. Ένα είναι το σίγουρο, όσοι παραπλανιούνται, χάνονται. Ελάτε, ποτέ δεν είναι αργά να ανακαλύψουμε έναν καινούργιο κόσμο.
Θα τα πούμε την επόμενη Πέμπτη, μέχρι τότε να είστε καλά.
Π. Πόντικας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου