Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014

αξίες

γράφει η Γεωργία Καλδάνη










Απλώς θέλω να το βγάλω από μέσα μου... μην δίνετε σημασία ... κάποιος μου είπε πρόσφατα μη γράφεις πολλά ... εγώ  είμαι των πολλών σε όλα ... στα πάντα και δεν με ενδιαφέρει τι εντύπωση αφήνει στους άλλους ...
με αφορά να βγει από μέσα μου ... μπορεί με δύο λέξεις ή με 102..
Από την άλλη ρε φίλε μπορεί και εσύ να μην έχεις τίποτε να πεις με παραπάνω από δυο ... δικαίωμα σου λοιπόν.. δικό μου αυτό ... Αξίζει να πονέσεις λίγο.
Αξίζει να πονέσεις πολύ. 
Να βγεις από την ευκολία σου.
Να ανακαλύψεις το άγνωστο.
Nα αποτοξινωθείς.
Να (ξανά)βρεις τον εαυτό σου.
Να γίνεις κάτι καλύτερο.
Να ξεχάσεις.
Να ονειρευτείς.
Να θυμηθείς.
Αξίζει να γίνεις το παιδί που ήσουν.
Αξίζει να γίνεις καλύτερο παιδί από αυτό που ήσουν.
Αξίζει να περιμένεις στη στάση, χωρίς παρέα.
Μπορεί να αργήσει, αλλά θα έρθει. Θα έρθει το τρένο.
Πάντα έρχεται.
Θα ανέβεις και θα βρεις τη θέση σου να σε περιμένει.
Στα χρώματα ακριβώς που την ήθελες.
Δε θα είναι άδεια.
Μα δε θα θες πια να είναι άδεια.
Θα καθίσεις δίπλα του.
Θα έχεις το χέρι του για μαξιλάρι.
Και τότε όλα θα μοιάζουν με παραμύθι.
Αξίζει.
Αξίζει στον επόμενο.